صنعت

ذوب آهن؛ پیشران توسعه راه‌آهن، مترو و صنعتی‌سازی ساختمان

صنعت استراتژیک فولاد در اقتصاد کشور، از اهمیت بسزایی در بخش‌های مختلف همچون تامین نیاز صنایع پایین‌دستی، توسعه صادرات و ارزآوری، ایجاد ارزش افزوده، اشتغال‎‌زایی در مناطق کم‌برخوردار و حرکت به سمت اقتصاد غیرنفتی برخوردار است و شرکت‌های بزرگ فولادی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان داخلی و به‌کارگیری قطعات و تجهیزات ساخت داخل، با سرعت بالایی در مسیر توسعه و رشد تولید گام برداشته‌اند.

خودرو

استقبال پرشور رانندگان هرمزگانی از تجربه رانندگی با محصولات تجاری بهمن

رویداد تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در حالی امروز و فردا در پایانه بار شهید رجایی بندرعباس برگزار می‌شود که این رویداد در روز نخست با استقبال پرشور رانندگان هرمزگانی روبرو شد.

بورس

مشارکت «لوتوس» در تامین مالی پتروشیمی خلیج فارس

مبلغ 60 هزار میلیارد ریال اوراق اجاره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی تامین سرمایه لوتوس پارسیان در بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌‌شود.

پتروشیمی

انتشار مقاله در فصلنامه ترانسفورماتور توسط مهندس مهدی مرادی از شرکت مبین انرژی خلیج فارس

با تلاش و پشتکار مهندس مهدی مرادی از کارکنان واحد تعمیرات برق، شرکت مبین انرژی خلیج فارس، مقاله ای با عنوان “تجربه عیب یابی، بازدید داخلی و رفع خطای حرارتی از یک دستگاه ترانسفورماتور قدرت نیروگاهی” در بیست و دومین شماره از فصلنامه ترانسفورماتور منتشر شد. این فصلنامه با تیراژ ۱۵۰۰ نسخه به صورت چاپی منتشر می شود و در اختیار مهندسین برق شاغل در صنایع مختلف کشور قرار می گیرد.

انرژی

شرکت نفت سپاهان میزبان مراسم استقبال از کاروان ۸۰۰ نفری دوی امدادی"عاشقان حسینی، زائران خمینی"

شرکت نفت سپاهان، روز پنجشنبه  ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ شرکت نفت سپاهان با برپائی خیمه پذیرائی صلواتی در محل میدان ولی عصر(عج) شاهین شهر، از کاروان ۸۰۰ نفری دوی امدادی "عاشقان حسینی، زائران خمینی " از زائرین دونده مرقد مطهر امام راحل حضرت امام خمینی (ره) پذیرائی و استقبال نمود.

تبلیغات متنی